Peter Jöback

Om du går och tänker
p en formulering
några ord för det vi redan vet

vill jag be dig sluta, det gör för ont
låt mig behålla det sista av min värdighet

jag la min lycka i dina händer
det var ingenting du bett mig om
här är platsen där allt tar slut
så säg vad du ska säga
gör det nu

om vi passerat vår sista gräns
låt det vara så
jag låter dig gå
du tar dina saker, ingen stor affär
allting kommer se ut som innan du levde här

jag la min lycka i dina händer
det var ingenting du bett mig om
här är platsen där allt tar slut
så säg vad du ska säga
gör det nu

men om du ser mig någon gång på stan
gå bara förbi, låt det bara va
låt mig slippa säga något om väder och vind
gå bara förbi, gå bara förbi

jag la min lycka i dina händer
var ingenting du bett mig om
här är platsen där allt tar slut
så säg vad du ska säga
gör det nu

jag sa säg vad du ska säga och
gör det nu


En av de finaste!

organiserad

Jag har märkt att jag gillar när saker är organiserade, antingen i bokstavsordning eller nummerordning... Jag försöker att inte vara så, men då känner jag mig ibland så konstig, ändrar jag då tillbaka så känns det bra. Tex mina cd-skivor.. dom SKA stå i inköpsordning! problemet är att jag har ganska många skivor, och jag vet inte hur jag ska förvara dom så det blir bra. Har provat med "kassett" från Ikea.. men det känns inge bra. Kanske måste köpa nån form av Cd-bokhylla för att det ska kännas rätt. Håller dessutom på att byta ut bränt mot original. går lite segt men det går.. Frågan är ju vart jag ska ha mina skivor. Stereon står i "salen", men blir det så bra att ha skivorna där?

min sal:

Varför får alltid katter, i synnerhet mina spotlightsögon?

kolla söttungan!!!

får ta mig en funderare ang skivorna!!

Lat!

Nu är jag sådär blogglat igen! hur ska jag få inspiration? Köpte iaf en ny säng igår på Ikea. Den är såå fin, å det blev såå bra, tycker jag!

Fatta hur bra det kommer bli med den här tapeten bakom:


Vi var på bilbingopremiär i fredags. var knappt ens nära att vinna. fick nästan tuta två gånger på hela källen, orättvist.
Har en svag känsla av att det blir en del bilbingo i sommar!

auf....

Birsta del2

Blev inte så mycket inhandlat eftersom vi ska dit till helgen igen, med Chris och Tommy.

Köpte iaf: 2st kuddar, en för magsovaren och en för sidosovaren. 3st kaktusar (till mina småkrukor som bara står oanvända) Konstgjord blomma, vet inte varför men jag har börjat snöa in på såna, sålänge man inte ser att det är konstgjort vill säga. En svart handduk, lite glödlampor och 2st lådor att förvara cd-skivor i.
Tog mig även en tur ut på Ica Maxi. Jag tycker bättre om Maxi ist för Coop Forum, vet inte varför, Ica Maxi i Birsta känns mycket större än de Maxi's jag varit på tidigare, men det kanske beror på att sist jag var på Maxi var i Hässleholm, å jag tror nog den butiken är mindre.

Råkade somna en stund när jag kom hem, så nu är det väl dags att ta tag i de där jag skulle ha gjort när jag kom hem...

Fortfarande så är jag förkyld, mitt snor har olika konsistens varje dag, idag sådan som fan varken går att snyta ut eller dra in... *suck* (kanske för mycket information, men va fan)

Birsta

Tar å gör mig en tur till Birsta... inte för att jag vet vad jag ska ha, om jag ska ha nåt!

Det märks när jag är åter!

Så: Heddå!