5 i topp

Har testat lite blöjor nu...

1. Libero. (pinket luktar iofs ganska starkt i dom, men dom är ändå bäst)
2 Pampers. (lätta att känna på om dom är pinkade i)
3. Ica's egna blöjor. (lätta att känna om dom är blöta.)
4. Willys. (helt okej)
5. Coop. (hårda och svåra att känna på om dom är pinkade i).


Har dessutom köpt Helen Harper byxblöjor, men har bara provat en så jag kan inte yttra mig i fråga!  :)


Giftigt!

Herregud, jag ser folk som gifter sig hela tiden nu!! Jag och Lars är visserligen förlovade, men det kommer nog inte bli mer än så heller. Roligt för folk som vågar chansa!

Sitter å lyssnar på vatten som droppar... dessvärre låter det precis som att det är INOMHUS det droppar, dock kan jag inte hitta vart det är! Om det inte är runt huven för ventilationen i badrummet?! isf så borde det ju vara lugnt!

Har hittat lite lingon nere på gården, dock är det så utspritt så det skulle ta evigheter att få ihop en hink, så jag tror nog vi får bege oss ut i skogen å plocka som ifjol, då tog det en halvtimme så hade vi 10 liter!

sovrummet ej ännu klart! blir så trött på att de ska ta sån tid! Nu är det väl egentligen bara vattnet som skall kopplas på, så i princip klart är det ju :)  hoppas på bilder senare i veckan.

Imorron ska jag till  MODESTA och få mina fransar å ögonbryn färgade!! GRATIS!!! Hon som driver det stället (mest massage) ska även göra lite andra saker å behövde då nån att träna på, JAG OFFRADE MIG! :) JAg hoppas oxå att hon plockar ögonbrynen så det ser lite bättre ut. Chris plockade mina inför göteborgsresan, men ja - helt ärligt så syntes det inte ett skit då att hon gjort det.

i morron är det även dags för nya avsnitt av Fångarna på Fortet! och Timeout!! synd bara att det krockar med Kvalster på svt1, men jag får väl se reprisen!

:)

min tid med jeppe i magen :)

När fick du reda på att du var gravid? 090513
Blev det en chock? Både ock, med tanke på att jag kollade flera gånger innan å allt visade negativt!
Hur gammal var du? 28
Hade du mycket halsbränna? Ja, sjukt mycket - hela tiden
Spydde du mycket? Nej, mådde hur bra som helst
Hade du mycket foglossning? Näe
Har du fått bristningar? Ja, men man får tydligen det om man redan är tjock! :(
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag hade ingen känsla alls, ultraljudet kunde inte visa, men många sa att det var en tjej, några en kille
Vad hoppades du på? Vi hoppades på en tjej, eftersom det är en bristvara i både min och Lars släkt!
Gick du över tiden? Näpp
Födde du för tidigt? Japp
Hur var förlossningen? Den var bra! :) Planerat kejsarsnitt
Blev du sydd? Ja, å tur var väl det ;)
Dragen med sugklocka? Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Lars, å en herrans massa operationspersonal
Hade du någon nära med dig? Ja, Lars
Vilket BB födde du på? Östersunds
Hur stor var bebisen? 51cm och 3940g
Vad fick han heta? tillslut enades vi om följande namn: Per Jesper Gustav Karlsson
Var allting värt de?
Absolut och jag kommer garanterat göra om det ;)

Tack Angelica!

REgnigt!

Jeppe kan sitta själv nu! å inga bilder har jag på de heller.... eller jo i mobilen men... jag vet inte vart kablen till mobilen för överföring till datorn är. Ska fixa de! Har varit hemma hos pappa å bytt tak (halva) så det har inte blivit mycket hemmatid den senaste tiden inte... ett plus är iaf att det har varit billigt med mat samt det har hållit sig städat :)

eller.... jag kom ju på att jag har bilder på fejjan- här kommer lite på jeppe *stora karln*













är han inte för söt asså?

*jooooo*