Har kommit på

Att jag vill så mycket... ja ni vet hur det är, jag har ju nyssens fått det jag vill, dvs lars: eller ja vi har ju varit tillsammans sen början av juni, nåväl! Jag har tackvare Lars ökat på vågen! Intentionen och viljan att gå ner det jag gått upp + 8kg till finns, men det är så jävla svårt.... Bara en sån enkel sak att jag vill ha mjölk i kaffet, på jobbet och oftast hos Hanna oxå så finns det bara vanlig standarsmjölk, dvs röd mjölk. Jag dricker lätt- eftersom den FAKTISKT är godast! Med hjälp av viktväktarna gick jag ner 8kg för dryga två år sen. hade ungefär 8kg kvar att gå ner då ändå, men kände mig något nöjdare, nu är jag definitivt INTE nöjd. vadå spärrballong, Jag NÄÄ-- JOOOO! Dessutom är faktum konstaterat, det är inte billigt att hålla diet, å ju mindre pengar man har desto onyttigare äter man, konstigt det dära men så är det....

Har iallafall beställt en klättergrej till katterna, jag tycker inte om att dom avreagerar sig på mina tapeter nämligen
image1
som ni kan e här ovan, dessutom ser man en av dom skyldiga till mitt förfall av köket. Tror att en omtapetsering av köket är ett MÅSTE den dagen jag ska flytta ut. Det blir avdrag på maten för dom det, jag menar nåt straff ska dom väl ha. Klätterställningen kommer lagomt till lönen iaf.

Skrev ju i förra bloggen att jag skulle va vedslav idag, blev inte så, traktorn som el padre skulle använda var på lagning... va lessna vi blev... NOT! Blir väl nå framöver, tur då att man jobbar var tredje helg samt att de e älgjakt snart... huhuhu!

Nu ska jag kila iväg mot en annan lägenhet å kolla på film, och tvätta, inte att förglömma
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback