Så är även jag....

En bloggare!
Lika bra att säga de direkt.. jag har inte dysleksi (eller hur det nu stavas) jag har en ny dator med tangenter som tydligen måste knappras in med typ hammare... så missar jag bokstäver är det inte mitt fel, det är tangenternas.. huhuhu.

vad skriver man i en blogg egentligen? ska man avsluta den andra på ökända lunarstorm... vad ska jag då göra, jag menar, man har ju vissa sajter man måste kolla in med jämna mellanrum, dvs minst 23.97ggr om dag. sprayen la jag ner, har ju Lars nu, vem behöver SD?  Ähh det lär väl visa sig hur det blir i framtiden med detta.

Jag tänker nog inte ge mig på en dunderpresentation av mig själv här, iaf inte än, ni som känner mig känner mig, ni som inte gör't lär väl få veta saker om mig undan för undan.

Har nån molande värk bak i nacken, vette fan varför, men väker gör det. Ska jobba natt i morron, med Towe - vilket ska bli skitroligt! har knappt sett henne i sommar. blir kanske så när man semestrar olika perioder.

I morgon är det fredag, då kommer min underbara kille.. synd att jag måste åka ifrån honom nästan direkt, men sen har vi ju hela helgen, så det blir nog helt jättebra ändå.


På söndag ska vi va vedhuggare/kånkare/slavar, pappa  har engagerat halva släkten, nu ska veden in! Aja, vad gör man inte för att pappa ska ha det varmt inne i vinter.

äh.. vem orkar va överdrivet duktig i sin första blogg... nu ska jag göra nå roligare.. kolla på inredningsgrejer till mig tex..

ha'ne
                             //me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback