Tack Katrine....

Här kommer lite tidsfördriv:

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emma, stumpan, även pemsan i datasammanhang

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Oftast på bra humör, glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Mitt uppenbart dåliga morgonhumör, enligt min Lars..

4. Detta är jag rädd för:
Att bilen ska krascha när jag kör, dvs sluta funka, när det är mörkt ute å jag kör där det inte e nån trafik, att min älskade familj utsätts för otrevligheter samt att Lars skulle försvinna för mig

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Frukost, lunch och middag ;)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
En hel del datasaker, vifta på öronen  samt lära mig att tycka om låten Umbrella?

7. Detta tycker jag om att göra:
Va med Lars, mina vänner, läsa, kolla på film/tv (även jobba faktiskt?)

8. Detta vill jag göra just nu:
Inte jobba

9. Bästa känslan:
Lycka

10. Värsta känslan:
Ångest

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, ärliga ögon, fin kropp
 

12. Är du kär just nu:
Jaaaaaa

13. Jag vill gifta mig:
Ja de vill jag

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, få barn och leva lycklig i alla mina dagar

15. Min käraste ägodel:
Saker går att ersätta, men bilen betyder ganska mycket

16. Något jag vill ha i present:
Inget som jag kan beställa sådär direkt....

17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans å munkjacka


18. Favoritplagg:
Gillar jeans

19. Favoritdjur:
Katter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop, rock, svenskt, ballader, smörmusik? det mesta utom vrålmusik typ arch enemy
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Monsoon, loosing och while your lips are still red

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste - musik
Tråkigaste - Kemi

23. Stjärntecken:
Jungfrun

24. En bok jag gillar:
hela isfolket-serien OCH Skam av Karin Alvtegen

25. En film jag gillar:
Walk the line

26. TV-program jag gillar:
Prison Break

27. Favoritdoft:
Hugo boss intense

28. Detta äter jag gärna:
Popcorn

29. Dricker helst:
Coca cola

30. Favoritgodis:
Blandat plockgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Australien

32. Färg på mina ögon:
Blå-grå, gröna med inslag av gult å brunt

33. Min längd:
157

34. Jag tror på:
Många saker..

35. Jag spelar:
Gärna gin rummy

36. Person jag beundrar:
Towe, hon e otroligt stark

37. Så här bor jag:
I lägenhet i en av östersunds förorter som en gång haft otroligt dåligt rykte, jag trivs skitbra, två rum å kök, nyrenoverad för mig, sönderklöst bitvis av mina katter

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Döda krukväxter ? vad är det?

39. Det här tänder jag på:
Olika, helt klart ett plus om han luktar gott

40. Det här gör mig avtänd:
Dålig hygien

41. Favoritfärg:
Röd, grön och brun, OCH svart

42. Favoritcitat:
Som du själv vill bli behandlad ska du behandla andra

43. En hemlighet jag vet:
Eller hur..........

44. Bästa present jag fått:
Starten till mitt körkort

45. Senast köpta skiva:
Var überlänge sen jag köpte en skiva, minns dock att det var Martin Stenmarck ? nio sanningar och en lögn
  Tack katrine, du är en enorm inspirationskälla..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback