Förändringar i sikte

Det är mycket som händer nu!

Jag hoppas att min kära doktor har skrivit min remiss till lungmottagningen..... så jag får någon reda i vad det är jag inte tål. Nu börjar jag tro att det var nåt annat skit än min katt, med tanke på att jag inte har haft några utslag på över en vecka. Kan va så att penicillinet jag åt förr-förra veckan har tagit bort nåt i kroppen, vad vet jag. remiss ska iaf vara på väg... kan ju kännas fett skönt att få veta, oavsett vad det nu skulle kunna va!

Nu verkar doktorerna inte veta vad det är dom har hittat i huvudet på farmor, tumör eller metastaser från hennes bröstcancer.. helt onödigt ändå vad det än är tycker iaf jag. Behandling eller inte, jag får dubbel information hela tiden, så jag skulle nästan vilja prata med doktorn själv så man får veta exakt hur det är tänkt framöver. Kanske borde ringa doktor å fråga. farmor skrivs ut i morron.

Pengar pengar pengar. fick för mig att jag skulle kolla min postkodlott... å det var tur det. GRATTIS stod det när jag tryckte in mitt lottnummer. 1000kr direkt in på kontot i slutet av månaden. Jag vet exakt vart dom pengarna kommer att gå...
Jag bestämde mig för att skaffa posklodlott då när det var grannyra på frösön, då Anna å Ulf vann typ 1,4 miljoner var.. Jag är nu en bit på väg.

Jag har haft min underbara älskling hos mig i helgen, Vi tog en sväng ner på stan i lördags.... först stannade vi till på Artellerigatan å köpte ett köksbord å 4 stolar till mig. (Jag har nu pensionerat mitt barbord å barstolar) För endast 300kr plus lite limmande så har jag nu ett perfekt lagom stort bord å 4 helt okej schyssta stolar, i mitt nytapetserade kök. blev hur snyggt som helst. Vi kollade lite överallt på stan, men det vi verkligen skulle kolla fixade vi direkt.. berättar senare vad det var vi kollade.

Har lyckats dra på mig nåt skit på datorn tack vare MSN, funderar helt seriöst på å lägga ner det. men då blir man väl helt osocial. Ska hursomhelst ta med mig datorn till lillebror på tisdag efter jobbet, han kan ju sånt där. nåt skit nånstans i datorn e det, och skiten skickas dessutom vidare utan att jag gör nåt. Ska sluta att ta emot filer som ska packas upp hädanefter... man blir ju urlurad eftersom det är ens vänner som skickar, å då misstänker man ju ingenting ju...

Alrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om


nu får det va slut för todäj

Kommentarer
Postat av: Katrine

Kul att du skriver lite i bloggen men jättetrist att se att din farmor är sjuk *kram på dig*

2007-11-20 @ 18:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback