Hemmavid

Hej å hopp! nu är jag åter i hemmet, så även min sambo. Det blev inga björnar denna jakten för dom, men dom var nöjda ändå, å verkar redan ha bestämt att åka nästa år oxå.. ingenting har man att säga till om heller i det avseendet! ; D

Jag har spenderat helgen hos Michaela, jädrans vad tjock hon e nu, drygt fem veckor kvar till bebisen kommer, jag längtar efter den, så man kan ju undra hur mycket mer dom längtar efter den.! Åh så mysigt å gosa med, dom luktar ju så gott oxå. Michaela ska bidra till en bättre jord så hon ska använda tygblöjor, vilket jag från början tyckte var skitnasty men nu har jag tänkt om, och om det funkar bra för dom så kanske man använder det själv också i framtiden. Förutsättningen är att man har tvättmaskin så man kan tvätta.... det verkar vara väldigt lång torktid på dom märkte jag, för dom som hängde på tork där, dom var fortfarande lite fuktiga i morse å då hade dom hängt där sedan MINST fredag, då jag kom. 29/9 går tiden ut, vi får se när den kommer...


nu ska jag å gubbe äta nåt...

Kommentarer
Postat av: Katrine

Vi använde tygblöjor på min lillasyster Anna och det är inget jag skulle ge mig in på själv kan jag säga. Man kan ju undra hur miljövänligt det är också att ha tvättmaskinen gående för jämnan ;)

2008-08-24 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback