Kiken...

Har nu kollat på lägenheten. Den var hur bra som helst, förutom köket. Och iochmed detta så blir det inget köp. Köket var extremt litet, och matplatsen intill var så liten så vi får bara in bordet, inte oss själva! Annars så var det hur bra som helst. I sovrummet var det en glugg, perfekt för spjälsäng om det skulle bli aktuellt. I det andra sovrummet var det egen ingång till.. alltså man kunde komma in i lägenheten genom två dörrar. Egen hall hade det rummet. Skitbra tvättstuga oxå. Men som sagt, hade köket varit större hade det inte varit nå snack om saken tror jag.

Lars tycker att jag är hysterisk vad det gäller att flytta.... JAg kan väl iofs tycka att när man har hittat ett hus man är intresserad av så vill man väl isf köpa det DIREKT eller, har ju svårt att tro att huset finns kvar om ett halvår, "bara för att man ska få fundera". Fast ska jag va ärlig så skulle jag inte bli brydd om det faktiskt var det. Hon mäklaren är lite speciell... Men jag hoppas ändå på att vi får kolla på huset till veckan och att vi köper det snart om vi nu bestämmer oss för det.

Nu sitter jag hos pappa å ska va lite social... å äta bulle!

hejrå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart man vill flytta direkt! Hoppas huset blir erat, om det nu är fint och ni vill ha det =)

2008-08-20 @ 18:03:55
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback