Linda Rosing

Jag läser Lindas blogg varje dag, dessutom flera gånger om dan. å jag måste säga att jag beundrar henne. Hon gör det bra, dynget har 24 timmar, men hennes dygn borde ha åtminstone 30, hon har verkligen fullt upp! Hon powerwalkar... det gör inte jag, men jag funderar på att börja... eller ja typ försöka mig på nån sorts walk iaf... Nu har jag ju laddat ner massa ljudböcker som jag kan lyssna på... fast det kanske inte funkar när man går, man kanske slöar till ännu mer å lunkar fram som värsta pensionären... kanske borde ladda lite såndär typisk friskis å svettismusik till min mp3 istället.

Håller på å tvättar... blev 6maskiner, hade kanske bara blivit 4 om jag inte hade missat hela tvättkorgen sist jag tvättade, haha jag missade tvätten i korgen... jag brukar nämligen lägga all tvätt i en tvättpåse (inköpt i Hässleholm) när jag ska tvätta, och av nån anledning så kom jag väl av mig och började göra nåt annat, å vips när jag väl hade tvättat klart så upptäckte jag att hela korgen var full... *grr* Så det fick jag ta nu då, tillsammans med ny tvätt samt Lars jakttvätt, allt luktar instängd stuga och pass-eld...

såg Analyze that igår... haha, vilken rolig film, den rekommenderas varmt..
 gammal bild men gillar den lite...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha är det så ^^ Fast ett kilo hit eller dit är ju knappast viktökning/nedgång... För mig kan det skilja flera kilo från en dag till en annan! Det är lite jobbigt, men det kan ju bero på vätska också

2008-08-24 @ 21:59:45
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback