Pannkakslagg

Har äntligen hittat min pannkakslagg. På Erikshjälpen i Fränsta, endast 56kr tror jag det var. hittade även 2st söta fönsterlampor i rosa. 6kr st. en riktigt snygg handväska för 65kr och ett par Espirit jeans i stl ? men lagoma var dom. Desstom i perfekt längd. upptäckte hemma att som var upplagda för hand, dvs saknade den där typiska jeansfärgen på tråden. Ska fixa de själv. Dessa brallor fick jag av svärmor.. 45kr. Lars fick en skitsnygg Dahlin (martin) t-shirt den var på rea å hade innan rabatten kostat 429kr. 70% rabatt....  de e roligt att göra fynd.

Laggen ska bara stekas in nu så ska jag försöka mig på att steka pannkaka sen........... 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Tycker mest tabletterna är äckliga. Tro det eller ej, dom har gjort mig bättre i magen :)

2008-08-18 @ 18:50:55
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback