snablar

nån mer än jag som faktiskt tycker att det är roligt att dammsuga? Jag gillar när det rasslar i slangen, å det gör det ofta hemma hos mig. Det är både kattgrus å småbitar av kattmat som åker ner i påsen. Dessutom mängder av katthår som ligger överallt hamnar i påsen. Mindre roligt att damma å torka golven.

Är det nån mer än jag som får vännerförfrågningar på msn, på folk som man inte har den blekaste aning om vem det är? Jag har fått flera stycken nu.... *är uppriktigt rädd för virus....*

Idag blir det besök hos pappa igen, under helgen kommer det att komma en stor container till Värviken, farmors hus ska tömmas nu, å nästa helg kommer östersunds auktionsverk å hämtar resten av de grejor som dom ska sälja åt oss (läs pappa å faster) Så jag hade tänkt att gå igenom jag me.. eftersom ingenting ska vara kvar, både pappa å faster har så himlans me grejer så dom ska inte ha kvar nåt, som det lät. Det är bra för mig, farmor har massor med fina grejer som kanske hamnar i containern om inte jag är på alerten... Dessutom har jag ju grejer där jag med, som jag måste ta reda på. Kanske måste sätta mig i bilen snart å åka dit å börja ta reda på det...

bingo igår igen, Var rejält nära några gånger, men som bekant nära skjuter ju inga harar..


en inte alltför välkommen gäst hos svärmor/far

Kommentarer
Postat av: katrine

Näpp det är inte roligt, tack och lov sköter mest Erik den delen ;)

2008-08-11 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback