Snart är julen förbi...

Jaha så var två av tre juldagar snart avverkade då. Gårdagen bjöd på lite för mycket mat, i vanlig ordning! Vi fick dessutom ännu mera julklappar, vi hade inte räknat med några med tanke på att vi redan fått en matsalsmöbel (se kortet från salen, i en av mina tidigare blogginlägg. plus att vi fått 4st såna häringa lampor:

 som ska matcha den här

Vi fick två st Lasse Åberg Ölglas, 4st röd/rosa Kostaboda glas och ett skålkit, dvs tre skålar på vågit fat.... typ.
Utav käre far fick vi två st biljetter till Östersundsrevyn. Det fick vi alla, jag å mina bröder och våra kärestor. Det visade sig att Andreas å Kattis redan hade biljetter.... Det ska bli riktigt roligt att åka på revy.. varje biljett kostade 270kr! (jag misstänker att pappa köpt 8 bilj

Nu ska jag nog gå å lägga mig eftersom vi ska åka in till stan rätt tidigt i morron, vi ska in å fynda på rean.. iallafall köpa ett par skor till mig å Lars behöver några tröjor. Ska på Jula oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback