filmer som man vill se om man vill se skitfilmer!!

Tex kan man se Sweeny Todd eller hur den nu stavas. Jag, Lars å Emma åkte ner på stan för att se den igår. När vi väl sitter inne på bion säger Lars att det är en musikal..... a men va fan!! Jag å Emma kände oss skitsnea på de. Den var inte bra nånstans, vi satt å skruva oss mest hela filmen, kallt var det dessutom. Skitdålig film - Se den inte.
Såg idag Svarta Nejlikan. m Michael Nykvist... 1.23 timmar av totalt lidande. Slängde filmen när den var slut. ja okej den bygger på en sann historia men det får väl va nån måtta på dåligheterna..

Däremot såg vi en bra film i fredags. Irene Huss - Tatuerad torso. riktigt bra, kan rekommenderas!


Såg i tidningen i går en dödsannons på Sten-Inge Sagen. ni som har hängt med i mina svängar vet att han och jag träffades mycket sommaren 2006. iaf juni-juli. Jag blev alldeles kall, å det vred om i magen. Mådde lite illa oxå. Jag visste att han mådde dåligt. det var redan då vi träffades anledningen till varför det tog slut. att han inte kunde känna nån glädje fast vi hade det bra och trivdes i varandras sällskap. Hur han dog vet jag inte men jag är helt övertygad om att han gjorde det på rätt sätt den här gången eftersom han lyckades. Berättade för Lars hur det låg till, tror han förstod. Jag menar, Sten-inge var en väldigt speciell person, och att han råkade se ut som Orlando Bloom gjorde inte saken sämre. Frid över hans minne. Läste hans blogg på lunarstorm som han skrev två dagar innan han dog.. han bad om ursäkt till några personer där.. bla en emma... kan vara jag. kan även vara någon annan.
Jag kommer aldrig kunna lyssna på Shayne Ward's No promises igen utan att tänka på Sten-Inge. det var liksom våran låt..


Lars har nyss åkt hem, å jag längtar redan efter honom!!

allt för denna gången. puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback