Fixerad

Jag ska villigt erkänna att vissa dagar förstår jag verkligen inte varför jag håller på med min matdiet. I fredags tex var jag så sugen på chips så jag fullständigt gav blanka den i att jag inte hade utrymme i min matbudget för det. Hade lite dåligt samvete sen, men va fan! Har kommit i ett stiltje i mitt viktnedgångande. Har stått på samma vikt i tre veckor nu, men men jag ger inte upp. Andra dar så förstår jag så väl varför jag gör det!.

Åkte igår till Lars, pga skidskytteVM tog det mycket längre tid att ta sig ut ur stan. Var nere hos Lars runt 17,40. Vi åkte direkt på ica för att inhandla det som behövdes till den soppa jag skulle göra. Jag har märkt att när mitt blodsocker är lågt blir jag väldigt lättretlig, så flera gånger vacklade vi/jag om vi skulle äta soppa eller inte.. soppan skulle ta närmare en timma att få klar. efter många om och men bestämde vi oss iaf för att äta soppa ändå. Vi åkte hem och jag började hacka å ha mig. Dryga timmen senare var soppan klar, jag sörpla å åt.. lars såg lidande ut. Det tog en bra stund att få honom att erkänna att han inte gillade soppan! Då vet jag ju de inför framtiden, att den soppan får jag äta själv framöver, om jag gör den igen.
På torsdag kommer det en kille å fotar i Lars lägenhet, den ska ju hyras ut, å han som äger huset brukar annonsera ut på blocket, så det ska väl va nå bilder så folk vet hur det ser ut. å de e ju bra,
min lägenhet ligger ute på bostadstorget hos Östersundsbostäder nu, har lite jag ska försöka fixa innan det kommer folk å tittar på hur det ser ut här. å det ska jag börja fixa till i morron

Näe jag orkar inte skriva nåt mer nu... så nu blire inge mer..

A hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback