Känns bättre...

Min mentala spärr släppte i förrgår, så nu känns det faktiskt mycket bättre, har inte haft ångest på hela dan. Men jag står fast i mina åsikter att om han hade fått hjälp, hade han kanske levt idag.

Har ansökt om semester dagarna efter påsk.. vilket isåfall betyder att jag är ledig en vecka å kan flytta ut i någorlunda lugn och ro, samt städa ut mig å besikta lägenheten här 31 mars. Så jag får hoppas att chefen är snäll med mig och beviljar ledigt.
Ringde Östersundsbostäder å sa till om besiktning samt att lägenheten är ledig en månad tidigare. vilket känns jättebra, att slippa dubbel hyra om det är möjligt. Ringde även jämtkraft å slapp även där betala för elen i april eftersom jag inte bor här då, och avläsning av elmätaren beställdes samtidigt. Och till sist ringde jag Fyrfasen så nu får vi ström också när vi flyttar in i bräcke. Nyckeln hämtar vi direkt efter påsk - Skitbra!!!!

Verkar som det är lite folk som vill komma å titta på lägenheten, så det kanske är bäst man städar lite *hehe*

*Roger över Roger ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback