Utslagen (ber om ursäkt för stötande bilder)

Mina kära utslag beror antagligen på min exponering av Börje eller min konsumtion av mjölk eller vete. men vilken av dom vette fan... bara att dom ökar i antal, och att när dom kommer oftast smärtar. värst är det när dom e på överarmarna och i knävecken... vill ni se hur det kan se och har sett ut?
    <--- var bara tvungen att lägga ut en bild på min senaste tatovering. Den 31a mars ska jag till moa å rätta till den på magen.. får väl lägga upp lite bilder när den e fixad..

Det gick iallafall bra att jobba dom där nätterna!! Vadå lättförtjänta pengar. dock e de ganska slitigt att hålla sig vaken, om man som jag resonerar som så att på natten sover man. Men det sitter fint nästa lön, lagom till dubbelhyra å allt..

Den tredje mars ska jag iaf träffa doktor på Lungan.. förhoppningsvis så får jag väl veta vad jag ska undvika i framtiden, känns jobbigt om de e Börje jag måste undvika.

Men exakt hur bra e re att TaKida ligger på rix topp 6?? Skitbra!! nu slår dom nog stenhårt. jag menar det finns ju folk som inte lyssnar på p3 å p4 där dom mest har spelats, så det är bara bra att dom kom till Rix. Risken e ju att man inte vill höra dom alls sen, men det tror jag inte blir nåt problem för mig... dom e snorigt bra'a tycker då jag.

nu ska jag kolla i tvättstugan om mina kläder börjar torka på sig.

puss å klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback