flyttkartonger...

Kan man använda till mycket. Men det vanligaste är väl när man flyttar, det kommer jag antagligen att göra snart. Vi har pratat om hur vi vill ha det, Lars vill inte bo i stan.. å jag vill bo med Lars, så jag offrar mig för kärleken.
Har hört mig för om eventuell tjänstledighet typ 25% så jag orkar med att pendla. Blir såklart mindre pengar på kontot, men det får väl vara värt det eftersom jag får vara med min älskling. Dessutom har jag för avsikt att inte jobba kvar så värstans länge till om jag blir Bräckebo. Har hört att den nya chefen över Gimsätra e Saila Q.. jag drog en grov rövare å mailade henne om jobb... hoppas bara att hon fortfarande använder den mailen jag mailade på.... Det lät iaf inte helt omöjligt att få va lite ledig efter semestern... får väl stå ut med mina 100 % tills den är över. Eller så är jag ledig 25% fram till semestern.. sen jobbar jag 100% själva semestern. å sen 75 igen... om jag inte jobbar i bräcke vill säga. Vi ska iallafall kolla på lägenhet på måndag. ska bli spännande. 3rok 72,7kvm 4440kr plus hushållsel.


Annars då? inte så mycket. Fick komma på hudmottagningen igår... men oturligt nog fick jag inte visa upp några utslag, för jag hade inga att visa upp. Men jag fick iaf med mig 3st remisser för diverse blodprovtagning. allt för att utesluta vissa saker... vad vet jag inte. däremot sa läkaren jag träffade att jag skulle ringa ner på hudmottagningen så fort jag får några utslag så får jag komma ner och visa upp dom då. Hade då kunnat åka i  morse, men jag hade inte möjlighet att lämna jobbet.  Jo visst ja!! Tatueringen är det inte som är orsaken... å de e ju skönt. Men jag undrar vad de e asså...

*man funderar å funderar*

är återigen på facebook.... kunde inte hålla mig borta...

Puss å gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback