Så var det bestämt

Att vi flyttar till trean i bräcke. Eller jag hoppas verkligen det, för allt är redan uppsagt! hihi! 1a april går flyttlasset. Lars har tur med sin minilägenhet som ska tömmas och städas.. dessutom har han nästan ingenting som ska med... blir datorn, tv:n, sängen å micron.... Bordet tror jag får flytta på tippen, det är nämligen tippvänligt, likaså stolarna.Ska väl försöka få till lite kartonger till honom som han kan packa alla sina värdefulla jakttidningar i. Det känns dock lite mera gruvsamt för mig.... har ju en aning mera möbler som ska med... har dock en byrå som jag tänkte skänka till lillebror om han vill ha den. Mitt vitrinskåp blir värst att frakta.... vill ju inte att det ska gå sönder liksom... Förresten, Börje blir helt klart värst att frakta, det kommer bli en timmes människoplågeri med den katten i bilen, dessutom brukar den som kör bilen (jag) inte kunna hålla emot utan får raseriutbrott på den stackars katten som inte kan vara tyst... Är Lars med i bilen så går det bättre, då kan dom stirra på varann under en timmes tid.

Viktandet går bra, har gått ner runt 3,5kg. tar man det lugnt så går det bra, lättare att hålla vikten sen oxå, om man inte går ner för mycket. Blir ju dessutom mera promenera sen, när jag inte tar bilen till jobbet jämt.

Nu tror jag bestämt att jag ska ta fram snabeldraken en sväng...

hopp å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde min käraste ägodel bänk diskmaskinen

2008-02-04 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback