Den tredje dagen

Även kallad onsdag *hihi*

Börjar väl med en redogörelse för dagens matkonsumtion:

Frukost:
2dl A-lättfil. Hallon & Blåbär. 1dl cornflakes. 1,5p

Morgonfika:
Kaffe. Banan, Physalis, Nektarin 1p

Lunch:
Samma som middagen igår.. Blodpudding och osötad lingonsylt 7p
Sallad, gurka, tomat 40gr fetaost 3% 2p


På väg hem:
physalis 2st äpplen.

Hemma, innan middag:
Nektarin och ett äpple

Middag:  (hos svärmor)
Valfri mängd spaghetti och kättförssås, ketchup  4p för pastan k-sås ?p ≈ 9p kanske
Sallad med paprika, gurka å honungsmelon.  
Totalt: 19,5.. kan eventuellt vara mera eftersom det var svårt att avgöra på köttfärssåsen...


Halva veckan på jobbet avklarad. Två dar kvar, sen börjar glidarveckorna.. avd1 är en väldigt lugn avdelning vad jag kan förstå. Ska dock vara Eleonor behjälpelig samt följa med ut på distrikt så jag lär mig hitta när jag ska jobba natt...

Nu tror jag att det blir en kopp kaffe i solen

till jag skrivs...

Kommentarer
Postat av: Katrine

grattis på namnsdagen igår och idag ;)

2008-07-24 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback