*hrmf*

nu har jag börjat knega, jag vill bara dega. Å där hade jag rimmat klart för idag.

Kollade en sak i morse... Vågen! vad fan har hänt, ni som är med vet att jag i våras under några veckor eller typ åtminstone 4.5månader viktväktade å var duktig... 7kg ner.. nu tydligen 5kg upp... de här förstår jag inte. Å vad jag vet så är jag inte gravid heller, så jag kan ju liksom  inte skylla på det!. Jag har dock en föraning om vad det kan vara: COCA COLA.. min stora last här i livet, men det blir ju inte sådana mängder så det borde va de som e hela boven.. Aja jag får väl försöka mig på en bättring igen nurå när jag har börjat jobba å så... *nu lurar vi barn, nu lurar vi barn på deras veckopeng..* låter det härute... vill ha, men NEJ! ingen glass nu på ett tag

Igår var det rena mörkret på jobbet, det nya. Jag skulle tydligen behandlas som skit av datorerna eftersom dom vägrade att släppa in mig i Procapita... men idag fick jag äntligen till det, alldeles själv. Förhoppningsvis får jag reda på vad jag har för mailadress och lösen i morron å på torsdag ska jag på schemagodkännarkurs så jag får nån lön. den 25e.

Betalade iaf in 4903kr till onoff igår, så nu är tv;n betald! Känns skitbra, känns mindre bra att vi är i stort sett utan pengar, tur är väl att jag jobbar då så jag inte har nån tid över för att handla å ha mig. Men man har ju varit van att ha pengar över jämt, har pengar nu me men det sinar...

här kommer lite bilder, gamla å nya


Pyret kollar läget


Lars lillebror Christian å hunden Tikka *gråhund*


Börje e även mamma... han sköter tvätten!


JA varför inte


Tabita på Skraltarbacken... *jag längtar efter nya säsongen*

äh vem orkar mera nu? kanske sen

Hejpårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback