I morgon...

I morron börjar jag jobba! Känner mig rätt lugn fortfarande, men det lär väl komma, antagligen i måra bitte när jag är på väg mot min jobbil.. jag lär ju fixa till de me nyckeln så den fastnar i låset (de e en sån dära nyckel som man stoppar in hela altet i låset) får jag inte till det får Lars komma å hjälp mig. Jag åker iaf härifrån kl 7 eftersom de e då jag börjar arbeta, och jag reser ju som bekant på arbetstid.

Idag har jag, Lars, Pappa å B-M varit i Junsele å kollat in pappas blivande jämthundstjej, som förhoppningsvis får heta Nomi, om inte parningshunden skulle heta det, hur söta som helst var dom allihopa valparna, å man hade lätt kunnat ta med sig alla hem, men dom växer ju å blir stora dom me. Kommer lägga ut bilder på valpisarna senare.

Nu ska jag å gubben kika på senaste Irene Huss, Eldsdansen, måste säga att inget klår Beck eller möjligtvis Wallander, huss e rätt dåligt men man vill ju se ändå


Kommentarer
Postat av: Bror

Lycke te på nye jobbe.

2008-07-14 @ 13:52:36
URL: http://snoffa.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback