Kanske börjar få ordning

Jag kan villigt erkänna att jag sprungit mer än vanligt bara sen i måndags.. jag har strulat med datorn, skrivaren, faxen, i stort sett allt. Inga receptkuvert eller nånting finns där jag har "min" expedition. Jag måste ständigt ner till administrationen, det gör inte så mycket egentligen, jag menar, de e rätt ensamt uppe på expen.. har iaf fått en ny granne, mittemot. Jag vet inte riktigt vad hon gör, men jag tror hon e lite chefig.. *hehe* Men det blev iaf lite bättre nu när jag vet vilket faxnummer jag ska ange om någon vill faxa, vart det skrivs ut om jag vill skriva ut nåt, och att möjligheten finns att faktiskt skriva ut på expeditionen. Har dessutom fått in en kopiatior... gött!

Det ska visst börja nåt program på tv3 där en nyttig å en onyttig byter liv med varandra ett tag... man kanske skulle ha anmält sig, jag menar jag skulle verkligen behöva va lite onyttig ett tag ;-P men helt skämt å sido, cykeln ska smörjas å skorna snöras.. måste verkligen komma igång me de här me vikten på riktigt!

Nu ska jag tvätta mina fötter, jag beskyllde Lars för stinkfot hela eftermiddan, å så var de jag hela tiden *jag skäms*

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback