Lilla tjejen...

Idag flyttade Pyret med svärfar till Fränsta... och jag tror jag vet vad som hände med henne men vi säger att hon bor hos en annan familj nu... de hette ju så när man var liten, iaf i min familj....


Nu ikväll har jag beställt ett broderi, för faktiskt ganska mycke pengar.. bara ramen kostade nästan 200kr.. Tänkte det kunde vara roligt att ha nåt att pyssla med på kvällarna framöver. Så här ser det ut

Blev lite konstigt.. men iaf är det svart aidaväv, med kors och efterstygn... skulle levereras v.33 det är ett tag kvar dit!

Försökte oss på två trisslotter ikväll, endast nitar... *hrmf*

nämen nu återstår väl bara att läsa ett kapitel i sista Potterboken, så den tar slut nångång (läser strängerligen bara en bok åt gången, å nu har jag många som väntar i bokhyllan)

*natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback