månday

Idag är det veckans första dag... Eleonor hade slutpåsemesterångest idag, inte blev det bättre för allt jag hade ställt till me när jag jobbat för henne... eheheheehehe *skoj bara skoj*

Dagen i mat:

Frukost:
2dl A-lätt fil med blåbär och 1dl Corn Flakes 1.5p

Morgonfika:
Kaffe, Nektarin, äpple 0p

Lunch:
Viktväktarlåda; Kycklingkebab. 6p
Ruccola, tomat, gurka, paprika 0p

Påväghem:
Nektarin, äpple 0p

Detta betyder att jag har 12.5p kvar idag, å jag har inte den blekaste om vad vi ska äta till middag.. blir nog makaroner å köttbullar tror jag... eller så blir det nåt annat!
det lär ju märkas...

här kommer charmtrollet Nilla

hon tror hon e trädgårdsmästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback