tisdag

De blev som jag trodde igår,  te och en husmans med kräftost... gottegott

Idag har jag varit lika flitig.

Frukost:
3dl a-lättfil, hallon, björnbär och blåbär. 1dl cornflakes 2p

Morgonfika:
Te med 1 sockerbit, banan, nektarin. 1p

Lunch:
1port pasta. köttbullar i tomatsås. 4p
Sallad, tomat, gurka, 40gr
fetaost 3% 2p

Eftermiddagsfika:
Te, äpple

Middag:
Blodpudding. 3msk osötad lingonersylt 7p
Vatten

Det mångd points som jag får äta varje dag är 20. Idag har jag 4p kvar. Jag kan välja att spara eller äta senare. Nuförtiden kan man spara hur många points som helst.. förr i världen fick man bara spara visst många. Kravet är fortfarande att man äter upp dom, man kan ju spara points så man kan äta en pizza eller nåt annat som kräver lite points. Själv ska jag ju iväg på bingo på fredag, å till Fäviken på lördag, men tänket är ändå att köra viktväktarna, å skulle de råks på bli mera points så är det inte hela världen... bara jag håller mig någorlunda.

Jag funderade på om jag skulle skriva upp vikten för varje vecka... men jag tycker fortfarande att jag väger alldeles på tok för mycket för att skriva ner det så alla kan se.. men mina 20p baserar sig på en vikt mellan 70-80kg.. så mycket kan jag säga.

Nu ska jag knata på konsum å köpa lite frukt å tuggummi.....

åver änd aut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback