tog utmaningen

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? *onsdag* dvs i morron
1. Jobba
2. Dammsuga *blir nog inte innan helgen e jag rädd*
3. Mysa med katterna *Börje, Pyret och Lemmy*
4. Tömma Kattlådan *eftersom Lars kväljs*
5. Duscha å greja på

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Hmm.. tio år sen, då hade jag nog sommarlov å antingen så jobbade jag på nå dagis eller så var jag ute i jordgubbslandet !

Vilka platser har du bott på? 
Norrlandshuset i Stavre Från i mammas mage till 9 års ålder. dsv 80-juni 89
Tallgatan i Bräcke 89-90 flyttade med pappa då, mamma bodde kvar i Stavre fast i ett annat hus.
Revsund 90-93
Värviken 93- *pappa bort fortfarande kvar*
Färjemansgatan under några månader i början av 98
Odlarvägen *nära PC under hösten 98 *mögeltanten*
Sen var skolan slut å jag bodde hemma ända till 2001 då jag fick nog å flyttade till

Ängevägen i gällö oktober 01-augusti 04

Odenslingan *östersundscamping under min ssk-utbildning 2 stugor mellan aug 04-april 05.

Slåttervägen alldeles vid Ica Kvantum april 05-juni 06

Timmervägen i Torvalla *min favoritlägenhet fortfarande* juni06-mars 08

Riksvägen i Bräcke... nu och framåt...

Jag är dock inte främmande för alt lägenhet med egen ingång eller möjligen hus...

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Flytta till ett hus jag själv valt hur det ser ut ÖVERALLT
2. Betala alla mina skulder och åt dom i min familj,. Å sen investera i nå bra
3. Dela med mig till de jag tycker om.
4. Shoppa allt jag ville ha
5. Jobba så lite som möjligt med något som verkligen är roligt! Bara för att ha nåt att göra ibland

nå vad tycks?


Kommentarer
Postat av: caroline

Hittade på blocket ja :)

2008-07-15 @ 22:34:03
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback