Vill ha

Jag skulle vilja ha en bra å fin möbel i vardagsrummet som slukar alla filmer, som rymmer mina glas å diverse alkoholhaltiga flaskor.. kanske även tv:n på nåt vis... men jag hittar ingen bra! Vet inte riktigt vad jag vill ha, den ska inte vara för stor, inte för klumpig å framförallt inte för dyr, finns massa snyggt på ikea men... nja.. jag går bet!

Snart dags för sängläge.. tänkte vara uppe ett tag till på ren tjur.. man kan ju inte lägga sig redan ju!
Kanske ska fixa lite med matlådan till i morron

Blev massa gott efter middagen ikväll

Dippade lite:
ca 1dl fraiche 8% 2p
vitlök, italiensk salladskrydda, paprikapulver
Morötter

Te med 1tsk socker å liten skvätt lättmjölk.
1p
1st rund hårt tunnbröd (lövånger) kräftost 
1p

*fan vad dom sjunger falskt på Allsången*

nu ska jag ta en nektarin å sen blir de dusch och säng.

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är! Jag klarar aldrig av det där med speciell diet. Men inget godis sen i söndags i alla fall.

2008-07-23 @ 10:57:55
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback