Nu närmar det sig...

Ja uscha vad tiden har gått fort. nu är det bara dryga veckan kvar tills vi flyttar. Jag sover kanske en natt till hos Lars! Sen bor vi tillsammans. Jag har en "härlig" 6dagarsvecka framför mig nu på jobbet. Det är tur att det är storhelg till helgen, det ger hyffsat fina pengar i slutet av april. Tror storhelgstillägget ligger på drygt 80kr timmen.. å jag gör 32 såna timmar i den här påsken. drygt 2500kr extra då..
Jag tycker det känns som att jag inte har så mycke mer å packa, men när man gluttar i skåp å lådor är det genast mycke mer än man tror. Fast så värst mycket är det inte kvar!! Har inte varit knusslig heller, allt skit ryker, har slängt en hel del. Dessutom är jag ju så himla snäll oxå, lillebror fick min fina byrå.. han behöver den bättre än jag, då hans garderob rent utsagt brakade ihop. Tobbe å Camilla fick min kubhylla! Fast det var ju i somras men ändå!!
Jag har kartonger i vardagsrummet, klädkammaren och skrubben i hallen... Längtar gör jag iaf till annandag påsk när jag dundrar med min stor Seat till Lars.. Där byter vi bil å kör Citroën C5 resten av veckan. Det mest gruvsamma e allt körande.. det är ju inte bara till nästa kvarter vi ska åka, det blir ju 6mil i endera riktning vi ska åka (läs: jag ska köra)

Idag var pappa här å fixade upp listen ovanför kaklet i köket! Det blev lite trixigt men FAN vad bra det blev, att jag inte fixade det här tidigare, man e ju för dum alltså. När listen sedan var på plats drack vi popcorn-kaffe! Fyfan vad äckligt, mitt kaffe smakade popcorn.. helt seriöst, jag gör kaffe alldeles för sällan. En ny perculator och kanske en kaffemaskin ska det iaf bli efter flytten.

Har nu fått PC-mage.. å alla som vet hur magen kan bli av penicillinknaprande så är den saken färdigdiskuterad nu! *najs*

Nu ska jag dra en kik på jordens kanske sämsta såpa "Andra Avenyn"

Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback