Påsk

Brukar normalt folk fira med ägg å typ julbord fast ja det heter väl påskbord. Det blir inget sånt för mig i år. inte ens ägg... varje ägg är 2points... Jag håller mig till ordinarie viktväktarmat. vad vet jag inte riktigt än, men det blir nog bra med det.  Ska iaf införskaffa lite frukt så jag har nåt att äta när mina jobbarkompisar glufsar i sig av jobbfikat. Det bästa med att jobba helg (dagturer) är förmiddagsfikat, men det blir som sagt inget sånt för mig. Dessutom visade vågen hos viktväktarna på +2hg förra gången så det vore fan bäst att bara dricka vatten... om jag har tur så ska väl flytten nästa vecka ta lite.

Jag hörde av Jessica att Lenita kommer upp till sista april (mest troligt) Hur kul som helst, har dessutom anmält oss till sista aprilfesten hos Boppe, ska bli roligt.. får väl va försiktig med alkoholen bara,... har inte druckit nåt sen januari.. inte för att jag har saknat det heller men toleransnivån var ju ganska låg redan innan! :-)

Nu börjar det likna sarajevo här hos mig, ah okej då, jag vet inte hur det såg ut i sarajevo när det var krig där, men det var nog nåt i stil med hur det ser ut här.. höhö!
Börje försöker dessutom göra inbrott i varje kartong han kommer över, inte populärt!

Å så över å ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback