VKS...

Jag har en egen förkortning : VKS... ja okej då, det betyder VinterKräkSjuka! Denna mindre trevliga epidemi har drabbat mitt jobb. 20 av 26 är sjuka (mina patienter alltså) Var väldigt nära att vända i dörren i måndags när jag såg skylten om besöksförbud! Jag tänkte, faaan!! ingen har sett mig, jag drar hem! Men jag gick in.. Peppar peppar så har jag klarat mig, än. jobbade kvällen igår, likaså ikväll. Igår var jag ensam syster, men ikväll är vi två, det är skönt, man kan vara mera delaktig då!
Har gjort en viktväktargryta nu på morronen. med vitkål, qourn och svamp! skall serveras med potatis och lingon. Luktar väldigt gott, det stod att den goade till sig om den fck stå, så den ska få vara tills i morron lunch. Vilket iofs betyder att jag måste koka potatis ikväll när jag kommer hem. :o/

Den här bilden knäppte min lillebror med sin mobil Till mig.... ------>  Snygg- Erik! Han ställde gärna upp!!!!

här kommer lite mera bilder    
Förklaringar till bilderna.
1. Börjes favorit liggställning!
2. Michaela & Jonathans bröllop
3. Rolig tomat i växtuset där bröllopsfesten hölls
4. Robert å lillebror på kräftskiva i april 2007

Ja det får va bra så!!

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback