!

Ja jag vet att jag är seg på å blogga nu. Har haft så mycke å göra på jobbet så jag har varit hur trött som helst på kvällarna. Dessutom börjar vi flytta på fredag så det lär väl bli lite segt på bloggfrontisch nu ett tag till.

Har besökt en homeopat nu, så nu äter jag flumflum medicin, vet inte om det funkar, bara att jag har HUR MYCKET UTSLAG som helst. förhoppningsvis så ska det ge sig, vilket var målet med besöket hos homeopaten... Fick lite olika "mediciner" som jag ska knapra  mig:
Apis d30
Pulsatilla och
Supermagnesium är det första jag ska intaga.. 5x3 piller av Apis d30 dagligen. 30drp pulsatilla på kvällen innan jag lägger mig, och supermagnesium vid lunch eller middag.


jag berättar mer sen,

ikväll ska vi till huset å kolla vad av Agnetas grejer som hon ska LÄMNA och vad hon tror att vi ska KÖPA av henne.. räcker det inte att vi har köpt hennes hus`?

heipaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback