Bertil...

I perioder spelar jag bingo på bertil.com, så har jag gjort några gånger nu sen lön (lagt in 200kr) ikväll har jag vunnit 77 + 108 kr på bingo... just nu ligger jag på 130kr på mitt bingosaldo! Har även vunnit någon krona på småspel... *riktigt roligt med bingo ibland*


Annars fick jag smått panik förut ikväll, när mobilen var spårlöst försvunnen, letade i bilen och gick faktiskt en sväng på jobbet och letade oxå... inte där! *panik* MEN så låg den på ljudlös i sängen... vadå disträ. Men fan va nöjd jag var att den inte var försvunnen


Har börjat äta långfil med solrosfrön & krossat linfrö och torkad blandfrukt nu på mornarna!! Det ska va nyttigt... Det är inte så tokigt heller. ska även i morron ner i förrådet å se om min stegräknare ligger där... tror jag vet vart den är, den ligger i en ask i en kartong med massa grejer som jag packade ihop redan på Slåttervägen i Odensala.... *saknar den lägenheten*, vore det inte för lillebror vete tusan om jag kanske hade bott kvar där än, men å andra sidan hade jag antagligen inte fått vara med om allt roligt jag hade för mig i torvalla eller träffat Lars, om jag bott kvar. Jag hade antagligen bibehållit min figur oxå, eftersom jag var betydligt mera aktiv där än vad jag blev efter att jag flyttat till torvalla, menmen jag ska ju träna lite me Chris så det ska väl kanske kunna ordna till sig...

nu ska jag ta reda på tvätten från igår

tata....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback