Besiktningsprotokoll

Idag har jag fått vår kopia på besiktningen av huset. Eller fått å fått, 3000kr kostade det! Blir till att betala på måndag det då. Vi brukar dela upp så jag får mest räkningar...................... näääärå, men efter inkomst så blir det automatiskt att jag får betala mer. Lars har ju bilen på sitt konto..

Fick iaf ett jäkligt bra pris på villahemförsäkringen, typ 280kr /månad. totalt med bilen som är på samma ställe så har vi försäkringskostnad på drygt 750 kr i månaden.  De e väl egentligen bara elen som vi inte riktigt vet vad det blir, det kommer ju variera över året med mest i dec/jan/feb, så därför jämnar det väl ut sig i längden.

Näe, jag måste lägga mig på soffan lite
                                      HAJ!

Kommentarer
Postat av: carro

Hon är en blandis... Bichon bolognese/coton de tulear!

2008-10-23 @ 17:58:28
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback