Nu händer det saker....

Huset vi var och tittade på förra veckan kommer att bli vårt!! Åh det är såå fint! Det är iofs väldigt stort men vi kommer ju inte behöva flytta pga att det blir för trångt iaf. Men de e nog ingen risk för det verkar inte som att de ska bli nå barn på väldigt länge enligt Lars... Barn kostar pengar... *å det förstår inte jag*  Men vi får väl se, blir det så blir det, å blir det inte då får det fan bli ändå!

Vi prutade ner 145 000kr (50 000 var redan nedsatt) så jag tror att det ska gå bra. Vi ska på banken om drygt 1½ timme så jag kanske borde duscha å göra mig i ordning för det, å återkomma efter!!



så får det bli

Kommentarer
Postat av: Bror

Fan va nice... :) skicka en planritning på huset sen då. bra tack hej :D

2008-10-16 @ 11:06:11
URL: http://www.snoffa.se/wordpress
Postat av: carina

Vad roligt med huset och gud vad jag blir nyfiken.Bilder vettja!!!!

Och ta`t lugnt de kommer,de kommer,jakt kostar också pengar.kompromiss är det som gäller.Man ska orka med dem senare också.(ler)

2008-10-17 @ 19:06:35
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback