Blocket.se

Jag har blivit beroende av Blocket.se. Jag har märkt att jag kanske kollar 10-20ggr/dag. Mest kollar jag villor/radhus, men det händer inte så mycket där. tyvärr! Kollar oxå en hel del på hem/inredning. Har nog inte gjort några fynd där än, eftersom det vi ringt på redan har varit sålt. Så även villor/radhus.. *FAn* Har upptäckt att man kan kolla taxeringsvärden på hus via lantmäteriet... det är kul!! nu har jag full koll på massor med hus i bräcke med omnejd. *hahaha*

Idag har jag dragits med jordens huvudvärk, vilket jag inte tycker är så värst roligt, men jag tror och hoppas att det ger sig i morron, jag ska ju som bekant iväg på massage då. Ska till Towert direkt efter å sen upp på jobbet. Vidare därifrån till Michaela förhoppningsvis och till sist till brorsan på Frösön! Ska passa på å handla när jag ändå åker till stan. Det går mycket mera kattmat nu sen Lemmy flyttade till oss... han e ju bara barnet men äter som en häst, fast han är mager som en skrika!

Snart är det IDOL *längta längta* Ska bli som vanligt, hur roligt som helst att se, men lika pinsamt antar jag oxå, det blir nog händerna framför ansiktet en hel del ikväll.

Undrar just när mina tradera grejer kommer, jag vann förresten budet på den där kroppsstrumpan *typ* haha, ska bli roligt å se när den kommer hur man ser ut. får nog lägga ut före och efterbild då kanske...

*Nä jag måste ta två alvedon innan  huvet sprängs...                          bajbaj

Kommentarer
Postat av: Katrine

Haha jag är också blocketberoende

2008-09-03 @ 19:41:24
Postat av: carina

ha,ha kul att se kroppstrumpan sedan. Jag fattar ang understräcket.Ha det

2008-09-04 @ 07:55:38
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback