Favoptics....

I helgen som var beställde jag hem 4par glasögonbågar för provning. Dessa kom idag. fastnade för ett par direkt, Svarta å rosa med stenar på sidorna... *såg jag sedan* Dom passar bra både med utsläppt och uppsatt hår. Det kommer ju att kortast ner när jag ska till frisörskan i oktober. Det enda kruxet var ju att jag inte visste vart jag hade mitt ögonrecept. Så jag ringde till Synpunkten där jag var 04, och fick det. Mailade till favoptics... men tydligen var dom tvungna att HA receptet... så nu har jag bokat en tid för synundersökning nästa vecka. och man får väl nästan hoppas att det har blivit nån förändring då sen sist, annars hade det räckt med att få receptet hemskickat *det gamla asså* som tur är kan man faxa receptet.... Så om någon vecka har jag nya glasögon till ett billigt pris. Bågen kostade 435kr tror jag.

Åh vad vi är förväntansfulla på att få titta på huset... hoppas hon hör av sig snart! är egentligen bara i morron vi kan kolla denna veckan. på fredag bär det ju av till Fränsta igen å sen är vi inte hemma i helgen!!  Men det är nog ingen fara, vi har första tjing

Fick min semster beviljad... min nästa jobbarhelg! kanon!!  Ska söka semester i jul oxå... men inte förrän jag vet hur jag jobbar... om jag jobbar, det är ju det oxå. alla vi sköterskor i Bräcke är tydligen schemalagda ledigt vissa dar i jul/nyår/påsk/midsommar... men jag som resursare kan ju bli tvingad att jobba alla helger egentligen, om dom andra vill vara lediga. Därför tänkte jag va ute i tid...

Ikväll är det återigen IDOL... jag älskar Anders Bagge, vilken underbar kille... han verkar va värsta bamsebjörnen... Lars håller med! Han är så himla rolig oxå... såg ni förra veckan när han imiterade killen som spelade trumpet... hahah *asg*

heihipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback