Helgen är snart slut

Så har en hel vecka till kommit å gått! Hur fort går tiden egentligen, å jag som inte ens har några barn än.. det sägs ju att tiden går så fort när man har fått barn!

Har ätit surströmming ihelgen, jag gjorde en macka (hårt gene) med mosad potatis, ½ surströmming, lök, tomater och gräddfil. Åt bara en, sen åt jag det dom andra som inte åt strömming åt: kycklinggratäng. Vi åt även en jättegod citronpaj till efterrätt, men sen var jag så dödandes mätt så jag trodde jag skulle kräkas, men de gick bra.

Jag å svärmamma har promenerat både igår och idag... *duktiiiig* Men idag var det hemskt att gå tillbaka, MOTVIND! nåt alldeles hemskt, dessutom. Men det ska erkännas, det känns bra att röra på sig. Tänk om jag kunde få mig till att göra det på vardagarna oxå, men det e knappt så man hinner...
I morron ska vi titta på ett hus, som vi kanske ska hyra (beroende på hyran, och hur länge det ska hyras ut) Vi ska dessutom åka till gällö en kväll å stan en kväll, å sen e de ju helg igen, å då ska vi tillbaka hit, å jaga gås (inte jag dock)

Men sen måste jag nog börja hålla mig lite hemma på helgerna, iaf den 11e ska jag va hemma, eftersom Hanna å Snorpan kommer till Bräcke då! Ska nog försöka pricka in en helg som vi ska åka till Hanna me. Det var ju ett tag sen sist om man säger så... fävikenhelgen för att vara exakt.

nä....

Kommentarer
Postat av: Katrine

Japp ruggigt fort går det när man har barn, snart är min lilla bebis stor ;(

2008-09-28 @ 19:17:56
Postat av: Carro

Jag brukar inte heller våga, nu för tiden. När jag var yngre testade jag alla färger.. Får se vad som händer, hoppas jag vågar testa... blir det inte bra så lägger jag bara i en mörkbrun, som jag vet att jag gillar! =)

2008-09-28 @ 20:27:35
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback