Söndag = vilodag

I morse tog jag sovmorgon, ända till kl 9,30.... *igår vaknade jag före 9*  å när jag kom ner var jag alldeles ensam i huset. killarna var i skogen, å svärmor Carola hade åkt iväg på jobbet en sväng för å greja med nån maskin. Inte ens katten var inne... Fikade lite, kall oboy (har jag inte druckit på evigheter) och en segkaka med smör å ost. Efter en stund kom Carola hem å då åt vi lite nyponsoppa oxå. Å nu har vi varit ut på en promenad, ungefär lika långt som igår, fast vi tog en annan väg, hade megakramp i vänsterfoten i sista uppförsbacken... de måste bero på att jag är så tränad!

Ikväll börjar Andra Avenyn igen.....samtidigt som ensam mamma söker... blir svårt... tror jag kollar på ensam mamma å så kollar jag på Avenyn på datorn i morron, typ!

Vi funderar på att åka iväg till Johansson en sväng idag... carina lovade nämligen äppelpaj om vi kom.. *hihi* fast det var ju tidigare i veckan...

Undrar just om man ska lägga sig å läsa lite... nu har jag hållit på med min bok alldeles för länge igen... fast den är bra så orkar jag inte läsa, lyssnar ju dessutom på en bok... kanske bra att göra en sak i taget kanske. Efter att boken är slut, och den andra är avlyssnad, har jag några isfolket jag ska läsa vidare på... snart kommer nämligen böckerna där Heike är med å dom e så grymt bra'a alltså! Det är ju tredje vändan jag läser isfolket så uppenbarligen är dom riktigt braiga eller hur....

Kommentarer
Postat av: carina

Tack för besöket,synd bara med äppelkakan ,att den blev lite bränd alltså.Jag kom ihåg när jag läste Isfolket.Gud vilka bra böcker,jag tror jag kan varenda en. Vad läser du nu för en bok?

Jag har precis läst ut en bok av danielle Steel-farliga ogifta män.Rätt skaplig.

Lyssnar också på en bok. Michael Connelly- I lagens limo.rätt tråkig men jag ska ta mig igenom den.

Johansson-ja han pratar i telefon o äter äppelkaka hör jag.Hornkokarn kokar ännu:)

Ha det

2008-09-21 @ 20:15:14
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: Alina

Håller du med om att Sengångare är det tråkigaste djuret? Eller var tycker du? Kramar

2008-09-21 @ 20:18:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carina:

Jag försökte skicka en kommentar på din blogg men de gick inte...

Skugga av Karin Alvtegen är boken jag läser nu,. å Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson är boken jag lyssnar på ...

2008-09-21 @ 21:25:15
Postat av: Anonym

Carina:

Jag försökte skicka en kommentar på din blogg men de gick inte...

Skugga av Karin Alvtegen är boken jag läser nu,. å Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson är boken jag lyssnar på ...

2008-09-21 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback