Sorry

Men jag har inte haft nån större ork att skriva nu på nå dar..

Har fyllt år, känner mig inte ett dugg äldre än förra veckan.. det enda jag märker på att jag har blivit äldre är min styvsysters barn som numera är 13 & 14 år gamla, vadå det var ju nyss jag bytte blöjor å hade mig på dom ju, eller?

Jag fick lite presenter ändå, man får mindre krav på det ju äldre man blir har jag märkt.
# 10st jättestora vinröda rosor av Lars
# Presentkort på OnOff 1000kr av pappa
# två nitlotter av mamma (triss.....t)
# Paul Riesser kort: jungfrun. av Mikael å Zandra
# Vinkaraff med 4 glas av svärmor å svärfar å Christian
# Jättefin rosa bukett med bla gerbera i.

I morron ska jag å Lars å gänget från Viken ner till Sundsvall, å då ska jag få välja ett par guldörhängen, så det ska bli den rätta presenten från Lars.

Har tredagarsledigt denna helgen, känns skitabra! Tyvärr är jag ganska trött redan, men jag hoppas jag orkar hålla mig vaken så jag får se både Idol och Lyxfällan.... om inte tv:n är occuperad dvs..

nu ska jag kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn på datorn tror jag..................... sägersåhej

Kommentarer
Postat av: Linn

Stort grattis i efterskott! :D

2008-09-26 @ 11:52:33
URL: http://goblinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback