Sundsvall

Har spenderat nästan hela dan i Sundsvall.. eller ja, i Birsta. Åkte strax efter nio i morse. Vanligtvis när jag åker dit är det ikea först,. men idag gjorde vi birsta city först. Jag fick mina fina örhängen av Lars, dessutom betalade han mitt andra par örhängen oxå, vilket jag inte hade planerat (så jag kanske borde köpa dvd-spelaren som han ville ha, ändå, som tack) Det blev ett par ringar och ett par vanliga med pinne å plopp, hjärtformade.
Köpte ett par byxor och en t-shirt/top på Kappahl och enflaska detox 225kr på Life. Väl inne på ikea handlade jag inget speciellt av värde egentligen. två kuddar till soffan+ kuddfodral. lite köksredskap, en traktörpanna, en påse med luktgrejsimojs som jag ska lägga i garderoberna (vuxenpoäng).  Å så köpte jag en lampa och ett kastrullset åt lillebror (som han betalat såklart)

Efter det gick vi upp på OnOff å köpte en sodastreamer och två flaskor med essens. (cola å hallon) Tack pappa säger jag!  Det hade inte blivit nån streamer om det inte vore för presentkortet. Lars blev helkär i en dvd-spelare men jag blev snål... men ska vi till stan nåt till veckan så kanske jag måste gå in å köpa den!

Ni ska jag hjälpa till med maten... hoppla hej

Kommentarer
Postat av: carina

Hm ,synd att vi inte sågs på Birsta city.Fanny hade träffat Lars hon medans jag klippte mig.

2008-09-26 @ 17:34:14
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback