Tradera

Har budat och vunnit dessa söta skor:

Såna man hade när man var liten... har ingen aning om jag kan ha dom, jag vart bara så kär i dom, själv hade jag svarta när jag var liten... 52kr

har även budat och vunnit det här:

Lite mixade grejer... vet inte om jag kommer använda allt, men de e roligt att handla såhär... 50kr

har även budat på en slimmare,... *hahaha* men det gör ingenting om jag inte vinner... den auktionen går ut runt 22 ikväll å jag tänker inte hårdbuda ... hehe

Men jag undrar om jag inte måste föra över lite pengar till sparkontot.. hade lite utgifter den här månaden... å jag har ju inte vant mig vid 3000kr mer i lön på kontot än... dock ska jag frisera mig å byta hårfärg snart å de lär ju kosta... tror det blir ungefär så här då:

men i en färg som är mera lik min normala, dvs mörkblond

över till swedbank....

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Men lol..

2008-09-02 @ 12:05:20
URL: http://snoffa.se/wordpress
Postat av: carina

Ja du ,du kan ju slänga över de där 3000 tusen till mig jag kan lätt göra av med dom. Om de ställer till för mycket besvär för dig:D

Jag ska be min käre make att färga mitt hår i em.Han brukar vara superbra på det.Man ska väl ha någon nytta av karln:)

2008-09-02 @ 14:46:04
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback