Uppe med tuppen!

Ja idag kan man säga att jag är uppe med tuppen, kan ju bero på att vi la oss typ 22,30 igår.. man blir trött av att jaga, tydligen! Det hela resulterade då i att jag kl halv nio i morse inte kunde sova mera. Vilket iofs är ganska bra för då kanske man somnar i tid ikväll eftersom det är slaveri i morron igen,  (vill inte)  Idag är det bara halv jaktdag, för sen ska det tas redas på KÖTT! Vårt kött som Lars har fått är nere hos hans föräldrar i Viken (Fränsta) Just nu lutar det åt att vi faktiskt måste åka till stan när det är klart med all jaktande å köttande här idag, det är nämligen eko i kylen hemma å det blir faktiskt fprtfarande billigare att åka till stan å handla på Willys än att gå på ica supermarket i Bräcke!  Så jag tror att jag tar ett majoritetsbeslut alldeles själv å bestämmer att det nog måste bli så!!

Solen skiner å de e hyffsat ute, egentligen borde man ta med sig nån av hundarna på en promenad, men det orkar jag inte... *latast*
Ska dock börja följa med min nya jobbarkompis Chris å hennes kille ut på promendad med deras hundar lite smått här framöver, Chris har en stor pudel, vet inte om det är en kungspudel eller bara en "vanlig" stor pudel.. som är klippt så där som pudlar brukar va, å jag har aldrig gillat pudlar över lag, men Kajsa är rätt skön faktiskt! Hon är otroligt duktig... men så är hon ju hennes bebis oxå...

*nu ska jag kolla om de e nå på tv*

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni flyttat? chris och jag gick i samma klass nyss, hälsa henne från mig!



kram!

2008-09-14 @ 14:02:41
Postat av: emma

näe inte flyttat sen i april... vem som nu gick i samma klass som chris!!

2008-09-14 @ 16:34:34
Postat av: Anna Hoglert

haha, det var jag som gått i samma klass som chris, mina uppgifter trillade visst bort =)



jag hade ingen aning om att ni flyttat från stan... härligt att bo på landet =)



kramen

2008-09-17 @ 00:35:38
URL: http://starannis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback