Utmanad... även jag

Så har även jag blivit utmanad att skriva ner de bloggar jag läser
Å eftersom jag e sämst så tror inte jag att jag får till länkandet så ni kommer till personens blogg när ni pekar på namnet.

Kristoffer: Min lillebror, som när han känner för det bloggar ganska mycket, annars kan det gå ett tag mellan inläggen. Han skriver om allt möjligt, han är liksom jag ganska känslosam, har lätt att få känslor och blir lätt frustrerad över saker och människor. Min enda lillebror, som jag älskar väldigt mycket men säger det till alldeles för sällan!

Katrine: Blev en riktig kompis på gymnasiet, där vi stundvis inte var kloka på många fläckar, ja ack så mycke kul vi har haft. Myntade mycket uttryck på den tiden som hänger kvar.. Blev riktiga brevkompisar under hennes Sjukgymnastutbildning i Umeå, och sen hon slutade plugga har jag mest följt henne via bloggen. Har lyckats få sig en väldigt söt flicka, med mycket fint mellannamn, samma som mig, Linnea.

Sandra: Hamnade på hennes blogg mest av en slump, när jag läste kommentarer hos Katrine. Perfectbynature.... blev nyfiken och började läsa och sen har det bara fortsatt. Har en mycket söt pojke med ett lite annorlunda namn. Alvin! Aldrig träffats IRL. Har däremot stött på hennes sambo när vi gick på gymnasiet. Alltså inte limmat på utan mött i korridorerna.  På Palmcarantzskolan.

Caroline: Samma där hamnade hos henne efter att ha läst kommentarerna hos Sandra. Ska snart få en flicka, som vad det verkar inte kommer behöva lida någon större klädbrist direkt. Har en jättesöt hund som heter Alice, som verkar va en riktig trasselsudd, Aldrig träffats IRL, känner dock igen hennes sambo, men vet inte vart ifrån. Han verkar bekant.

Carina: Gift med min sambos jaktgalne vän Christer. Känner henne sådär skapligt, träffas inte så ofta, men verkar vara en glad tjej. Har en superhemsk väg hem till sig, men bor jättefint!! Skriver om vardagen, sånt som e de roligaste att läsa. Brukar anlita min sambo som datasupport men jag tror att det bara blir värre när han har varit i farten.. haha!

Ja sen läser jag ju lite kändisbloggar på Hanky.se.  Både Linda Rosing, Let's Dance Tobbe å "Miss Inga" men dom kan man ju inte nominera, eftersom dom inte läser min blogg.
Är ständigt på jakt efter lite nya bloggar att läsa, men jag har inga riktigt NÄRA NÄRA vänner som bloggar vilket är synd.



Nu är jag iaf hos pappa, vi ska sova här i helgen. Lars ska jaga, själv ska jag jobba, men vill inte sova hemma själv när det festas så in i bomben i mitt hus. jag tar hellre resan till å från bräcke i helgen än att inte få sova alls. Jag är skitnödigt nervös inför att ha ansvar för hela Bräcke-Gällö hemsjukvårdsdelen, men jag har lite backup som jag kan ta till om det skulle behövas. Varje lugn stund är en underbar stund....

Nu vankas det faktiskt snart Doobidoo eller hur det nu stavas... hehehehehehehheJ!!!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Jag tycker vi ska ses, det var pinsamt länge sedan!!

2008-09-06 @ 06:57:47
Postat av: carina

vad konstigt att du inte fått min förfrågan här kommer min [email protected]

2008-09-06 @ 15:04:29
URL: http://carinaina.blogg.se/
Postat av: carro

http://medbebisimagen.blogg.se/2008/may/mage.html



Där har jag en bild på magen innan grav och i v 15 =)

2008-09-06 @ 17:53:34
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: carina

Du klara säkert av ditt jobb galant.:)

2008-09-06 @ 19:42:53
URL: http://carinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback