Slö!

Jag har varit så otroligt slö på bloggskivarsidan nu ett bra tag. Inte har jag läst några bloggar heller, eller jo lite de sista dagarna, har hittat en blogg till som jag tycker om att läsa. Nämligen Mela's, en jättegullig gällötjej som numera bor i stockholm nånstans. Haha, jag minns än idag när jag var hos henne och red, på Twiggy tror jag hästen hette. Vi (jag och hästen alltså) skulle hoppa över lite hinder. Mela la hindret så det blev ett halvt hinder, dvs ena delen av stören låg på marken., ja det gick ju bra, när stören låg på marken på den högra sidan. När hon sen skiftade hoppet till motsatt sida tyckte inte hästen att det var lika roligt längre, hon tvärnitade och girade undan och TJOPPS så låg jag... inte på backen utan halvt om halvt på en motor eller vad det var och även delvis på nån frysbox som stod där!! Fyfaan vad det gjorde ont. Hade värsta lårkakan hur länge som helst... har efter detta knappt suttit på en häst, endast ryktat, utfodrat och mockat... det har liksom räckt. *huhu*

Vad har annars hänt? Jo snön har tinat bort och fram har våran gård kommit! Det är blommor precis överallt! Å det är ju kul, om det inte vore för att det är nå blåa blommor som har invaderat och tagit över helt.. har iofs mina funderingar på att byta ut jorden i mina rabatter för att kunna utrota dom... men jag tror jag låter dom leva den här sommaren... ska se mer vad jag har innan jag bestämmer mig för vad som ska va kvar och vad som ska bort! Ska väl slänga ner lite Gullvivor och även förjätmigej... (stavas det så?) eftersom det är två av mina favvisar!!
Nyponrosor och ölandstokar har vi oxå... tror rosenbuskarna ryker i höst.. och så sätter vi upp staket till sommaren istället! Mycke bättre!

Nu ska jag förbereda mig för Majbrasefirande! I Viken!

hejrå 

Kommentarer
Postat av: Mela

Hejje Pemsan !!

Va kul å höra från dig... :)

Kul att du gillar bloggen...



Ha ha.. Jääävlar va jag log av minnet nu när du red TWIGGY !!!.... Gamla Goda tiden de..



Ta hand om dig..



kramen

2009-04-30 @ 19:46:06
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Mela

Får jag Länka till dig ?!?



=)



KraaaaaaM

2009-04-30 @ 19:50:29
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback