Julafton...

Har spenderat merparten av dagen i köket, med jätteont i fötterna som resultat!

Maten räckte å blev över, nu har vi mat i 345634 dagar till! Jag åt inte ens av hälften, vilket känns dumt, men man får väl gå å nalla framöver. Fick några julklappar oxå. å som vanligt måste jag ju berätta vad:

1000kr + Paradisask av far (jag och Lars)
52-dels bestickset, Anders Petter (jag å Lars) från svärmor/far
skål full med olika chokladpraliner (jag å Lars) av Lars lillebror Mikael å hans Zandra
Lady rakapparat av min älsklingssambo (perfekt nu när man inte kommer åt ;) )
2st Lasse Åberg Vinglas (jag å Lars) av svärmor/far
1000kr av Lars föräldrar (gemensamt men mest Lars, eftersom jag la beslag på pengarna från pappa)

Kotten fick oxå 2st julklappar av farmor å farfar.
1 jättemjuk å gosig nalle samt en haklapp med Hälge i kamouflagetyg

Katterna fick inga presenter men dom gav en bok till Lars i morse, White Line Fever av Lemmy Kilmister, mycket uppskattad.

Nu har alla åkt hem, diskmaskinen har fullt upp, kylen e proppad, granen pyntad å marschallerna brinner!

jag lägger mig på soffan en sväng. Fortsatt god jul på er!

Kommentarer
Postat av: Carina

Gott slut på detta år och ett himla stort gott nytt år.

2009-12-29 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback