Nedräkning

Nån mer än jag som tycker att detta året har gått VÄLDIGT fort? Bara sen den 13 maj, när jag fick reda på att jag var gravid har tiden bara rusat iväg, å nu är det inte alls många dagar kvar tills bebisen kommer! Jag har lagt mina vitaminer i en burk, en för varje dag, å nu är det inte så många kvar att ta!

En sak som jag ångrar att jag inte gjort i år, var att jag inte handlade mer när jag ändå var på Ullared! Okej för att vi inte hade plats i bilen, men man kan ju handla å få grejerna hemskickade, jag som hittade så mycket snygga lampor å såna grejer, hade ju varit perfekt här i huset. Synd att man inte kan handla via internet. Dock hoppas jag på att jag, förmodligen inte nästa år, kommer iväg på en bussresa ner till Ullared. Det kostar iofs en del att åka, men bara en sån enkel sak som att slippa KÖRA hela vägen samt att slippa parkeringsstrulet som är där gör det värt en stor del av kostnaden! I somras åkte vi varv på varv för att hitta nånstans att parkera, tillslut blev det i deras parkeringshus, längst bort på parkeringen! vi behövde dessutom bara köa i kanske en kvart innan vi kom in. Men vi kom ju i "bra" tid, eftersom han Boris på tv-serien Ullared sa att i lunchtid har dom som gått in när affären öppnat börjat på att bli klara å är därför på väg ut. Dom var faktiskt där å filmade när jag var där, men jag såg inge kamerafolk där jag var, bara en massa skyltar å reklam om att dom var där!


Vårt nyårsfirande blir lugnt idag. Vi ska äta lite älgfilé och potatisgratäng, med sallad å nån dressing. Vi har 1kg räkor som vi ska äta oxå. Samt lite kex å ost. Vi skålar nog i Coca Cola eller Dr Pepper! Ifjol, gjorde Lars en "god" drink till sig själv, sen Janne gått hem. Rysk vodka i ett martiniglas med en oliv.... Dry MArtini utan Martini... haha, såg verkligen äckligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback