Idag ska jag..

Idag tror jag, kanske  att jag eventuellt ska ner till lägenheten å städa badrummet ock kanske även köket. tänkte göra sista rycket i helgen. med sugning å torkning. Samtidigt som jag har det jag har att göra här hemma så funderar jag på en långpromenad tillsammans Mikael Blomkvist å Lisbeth Salander.  Nu är det bara drygt 1½månad tills "Män som hatar kvinnor" har biopremiär. Den filmen funderar jag verkligen på att åka till stan å se, alt se den här i Bräcke om den kommer hit. 
Men vi får som sagt se vad det blir att jag tar mig för idag. Jag ska iaf helt bombsäkert iväg på återviningen med massa skräp, och handla lite till dagens middag, som jag tror blir fisk...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback