svarar på frågor från nindo.blogg.se

-Vad gick ni för program på gymnasiet?
Jag gick livsmedelsprogrammet med inriktning mot bageri och konditori

-Jobbar ni med något som har med utbildningen att göra?
Näe det vill jag inte påstå, jag bytte ut brödet och tårtorna mot människor istället, jobbar nu som sjuksköterska. Ett säkert jobb!

-Vad önskar ni att ni gått?
Jag borde ha valt omvårdnad, men ville inte det eftersom tanken var att aldrig jobba med gamlingar....då!
Hade nog även kunnat tänka mig att gå hotell och restaurang.

-Skulle ni jobba ifall ni inte behövde?
Helt ärligt: Nej, möjligen nåt i stil med 25% bara för att få träffa lite folk och vara lite social kanske.

-Vad skulle ni göra för 10 miljoner?
Betala av på huset och bilen, och csn. Resten skulle sättas in på banken, 10 miljoner är inte så mycket pengar ändå om man tänker att man kanske ska försörja hela familjen på det, det ska ju räcka även när vi har blivit gamla, eftersom pensionen antagligen då inte kommer att vara särskilt stor.
Men visst skulle man unna sig saker, som man inte skulle ha gjort annars!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag skulle också spara massor. Hellre leva normalt med ett fett bankkonto än att slösa massor. Men som du skriver, man skulle nog unna sig lite mer!

2009-01-17 @ 22:37:07
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! ja, det e ju sant, men alla har typ köpt böcker nu till första terminen... men men. alla böcker var utlånad.

Jag har lånat lite av vänner och så en del har jag köpt.

annars då?

2009-01-20 @ 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback