hittade en lista

1. Vad heter du?  Emma Linnea Kristina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag har förlikat mig med namnet
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Har hört nåt om Jenny och/eller Julia.
4. Vilket stjärntecken är du? Är född i en skarv, så jag är nog egenligen både jungfru och våg
5. Vilken årgång är du? 1980
6. Vart bor du? Bräcke
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 10 gånger, 2 av dom var campingstugor under pluggtiden. Senaste flytten var till huset så det är förhoppningsvis den sista
9. Vart skulle du vilja bo? Jag trivs jättebra i Bräcke, men jag hade gärna bott kvar i Östersund

10. Vilken skolklass?  När jag gick på gymnasiet gick jag Livsmedel, inriktning bageri-konditori

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Yngre

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 157cm
2. Hur mycket väger du? pfffffffffffftt. Gravid!
3. Hårfärg och frisyr? Ljusbrunt, kort i nacken å på huvet, längre på sidorna
4. Ögonfärg? Grå/blå/grön/gul
5. Mest nöjd med? mina tänder
6. Minst nöjd med? Min mage och lår ovh dubbelhaka.
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? Ja
9. Har du några piercingar/tatueringar? Har tre tatueringar, på höger överarm, vänster vrist samt vänster sida mage/ljumske. Har kvar hålen men har inga piercingar i. i näsa och läpp

FAVORITER

1. Filmer? Drama, action, komedi, rysare, i stort sett det mesta
2. Låtar? Mest sånt som spelas på radion,
3. Årstider? Alla, men vintern kan gärna kortas ner lite
4. Mat/dryck? Pasta/mjölk
5. Djur? 2 katter
6. Färg? Olika
7. Parfym? Intense Hugo Boss
9. Ämne i skolan? Musik
10. Sysselsättning?  Sjuksköterka

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Lite för litet för att vara lagom
2. Vilken färg på tapeterna? Svarta med silverstrimmor i.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt?  Vitt
4. Vad vill du ändra där inne? Ingenting.
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Nej
b) Video/dvd? Nej
c) Dator? Nej

d) Stereo? Nej
e) Telefon? Nej

6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Balkongräcke, träd och Revsundssjön
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover
8. Favoritpryl i rummet? Sängen, naturligtvis


jag tackar Caroline för den här listan.. det jag undrar över är vart den 8e punkten under favoriter är ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback