Kloak!

Blää vad det luktar illa här på nedervåningen!, vet vartifrån men inte varför.... vi har ju nyss hett ner massa propplösning för att få bort just sån här odör... hjälpte uppenbarligen inte (det är en par månader sen typ) Nog för att jag ibland kan va lite road av att rengöra avlopp, men inte såna som i nuläget kräver att jag står på huk... de går inge bra de!

Igår var jag till Barnmorskan igen, jag hade inte gått upp nåt i vikt, snarare ner OCH då *för alla intresserade* hade jag inte varit på toa på FLERA dar heller!! haha!
magen mätte nu 35.. ska ju följa veckorna så den borde va 32! Mitt fastesocker var 5.4 vilket ju ska va bra! BM ville ändå kolla med dom inne på förlossningen om det skulle till en äcklig glukosbelastning till veckan eller om dom vill göra ett nytt ultraljud för att se hur stor bebisen är. Dom kollade ju fostervattensmängden i måndags men hon (läkarn) sa aldrig om det var lite/lagom eller mycket.
Jag tror att boven i dramat heter Coca Cola! eller så är det bara en stor tillväxtperiod just nu, å så planar det av igen nån vecka.
Eftersom jag inte hörde nåt från stan under gårdagen antar jag att det blir glukosbelastning! *huvva*

Alldeles nyss provade jag att göra kärleksmums, å det blev som förra gången, all glasyr rinner ut i kanterna... men jag kom ju på sen att jag naturligtvis borde ha vänt på kakan så den blev plan, innan jag slog på glasyren! Nåt säger mig att den säkert kommer bli uppäten ändå!


Kommentarer
Postat av: Katrine

Gör glasyren lite i förväg såden får stelna lite ;)

2009-11-22 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback